Tema: Re: Telia sviesolaidis
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-25 21:32:23
Velnias žino. Kažkaip paskutiniais metais neteko labai ilgai gaišti pasų
poskyriuose. Gal tiesiog pasisekė.
Ir id kortelių sertifikatai galioja 3 metus, o ne 2.

"Doxlas"  wrote in message news:o8sll7$t9v$1@trimpas.omnitel.net...

Važiavimas į "pasų poskyrį" ir gaišimas laiko ten tikrai kainuoja daugiau
nei 5€. Nx tikrai. Matyt mob. el. parašo tiekėjai išsinagrinėjo situaciją,
ir atitinkamai sudėjo mokesčius.