Tema: Re: Telia sviesolaidis
Autorius: Doxlas
Data: 2017-02-25 15:47:19
Šiumetinis mano nuotykis - mobiliu el. parašu naudojuos jau virš 5 metų. Kas
2 metus reikia keist SIM kortelę. Iki šiol Bitė SIM kortelę keisdavo
nemokamai (verslo plane), gi šymet už kortelės pakeitimą - 5€. Likau
nemaloniai nustebintas, ir pradėjau domėtis ID kortelės skaitytuvais.
Voliojasi pas mane senas Dell D620 notebookas, jame yra kažkoks ID kortelių
skaitytuvas, įdomu ar veiks su LT ID kortele?