Tema: Re: Linkejimai zemai skrendantiems
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-02-10 15:59:50
Atsiprasau, bet tas pyderas zalia uniforma nera pareigunas. Jis toks
buvo iki pasikesinimo nuzudyt zmogu. Ir tik nereikia pisti smegenu, kad
savo darba dirbo - butu norejes sustabdyt baikerius, butu su migalkem
skersai prospekto atsistojes normaliu atstumu, o ne pises per pedala
paskutiniu momentu, kai jau buvo garantuotas, kad mocui susidurimo
isvengt nepavyks.