Tema: Re: Linkejimai zemai skrendantiems
Autorius: Lapinas
Data: 2017-02-08 15:59:32
Vistiek jis darė nervų išbandymą iš paskos važiuojantiems. Ne visi važinėja
atsipalaidavę, tiksliau, tokių yra mažuma.

Yra šviesoforų pora Juozapavičiau prospekte: prie Taikos kinoteatro ir po to
prie Kautros. Tai ten įdomus ciklas būna:
Kautros dega žalia, Taikos užsidega raudonas. Kai taikos užsidega žalias
turi kokias 7 sekundes iki kol Kautros užsidegs raudonas. Tai šitą žinau ir
jei stoviu nepirmas prie sankryžos, tai žianu, kad nespėsiu ir riedu ~20 kmh
pusę kelio kol užsidega raudona. Jaučiu, kad iš paskos važiuodami stebisi ko
aš tarmozinu. Jie gi nežinao, kad aš žinau, kad visi ir taip nespėsim.