Tema: Re: Linkejimai zemai skrendantiems
Autorius: ddd
Data: 2017-02-08 16:48:15
o tai reikia riedėti ant laisvo ar su bėgiu?
jei pas mane benzas man normaliai pavaros tik prie 3,2 metasi,
darbinis intevalas nuo 2,5 iki 3,2
o cia siūlo neviršyti 2000 :(

su 5 pavara laikant 2000  vaziuoju apie 50km/h greiciu.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:o7f8ve$n3a$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-02-08 16:00, Lapinas wrote:
> Gal galima plačiau apie tą eko? Man su V8 biški aktualu.

Na tai ten tipo pamažu įsibėgėti, kuo anksčiau jungti pavaras (virš
2krpm jau nuodėmė), pamačius, kad reikės sustoti, reikia iš anksto
atleisti gazą ir riedėti iš inercijos - kuo rečiau stabdyti.

Aš pirmą punktą ignoruoju, antras neaktualus (automatas), o vat trečias
tai savotiškas fun gaunasi, kai išeina nuo namų iki darbo nuvažiuoti
stabdžio pedalo nenuspaudus.

p.s. YVL'ui nuraminti: važiuojant gazas dugnas ar mano paminėtu eko
vairavimo variantu laikas, sugaištas kelyje gaunasi identiški ;)

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.