Tema: Re: placios padangos + ziema = beda
Autorius: Regimantas
Data: 2017-02-09 14:17:41
Apie E46 Dainiushas jau parase, apie sena kaip zeme E39 pvz.:

As all petrol six-cylinder E39s achieved 50:50 percent front to rear weight 
distribution, they turned into corners neutrally and eagerly
http://www.autozine.org/Archive/BMW/classic/5er_E39.html

Ir t.t.

O del vaziavimo atbulai as irgi nelabai supratau kas cia per triukas


"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:o7hmcl$s99$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai gali skirtis, bet ar tikrai skiriasi?
> O šiaip grįžtant prie temos - tai į kalną važiuojant galas automatiškai 
> daugiau svorio gauna, vien iš šito punkto galima nesunkiais mintinais 
> skaičiavimais suprast, kad važiuot su rwd į kalną atbulomis yra mažų 
> mažiausia "keista".
>
> 2017.02.09 14:10, Regimantas rašė:
>> Pasizek net kaip kokio nors gaidisko E46 ratu vieta atrodo - priekiniai
>> isvis prieky, galiniai vos ne per vidury masinos ir t.t. Ir kiek
>> skiriasi skirtingu varikliu svoriai? Beje, ju pozicija kebule irgi gali
>> skirtis
>>
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>> news:o7hm1u$s04$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai čia gal jau labai pas naujus, bet ir tai tas pats modelis su
>>> skirtingu varikliu jau pames tą 50:50. O jei kalbėt apie aktualų šioj
>>> temoj - tai gausiai abejoju kad ten tiek, tikrai galas lengvesnis, imho.
>>>
>>> 2017.02.09 13:56, Regimantas rašė:
>>>> O pas kuri ne?
>>>>
>>>> http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>> news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nunu, pas kurį čia taip?
>>>>>
>>>>> 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė:
>>>>>> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu
>>>>>> mazdaug
>>>>>> 50/50
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Laimis" <a@l.l> wrote in message
>>>>>> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:)
>>>>>>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys
>>>>>>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip tik,
>>>>>>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message
>>>>>>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17
>>>>>>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu
>>>>>>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar 
>>>>>>>> padengta
>>>>>>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip 
>>>>>>>> neiveike
>>>>>>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas,
>>>>>>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas 
>>>>>>>> turejo
>>>>>>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis.
>>>>>>>> Prasau
>>>>>>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu 
>>>>>>>> taip?
>>>>>>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz tarkim
>>>>>>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus. 
>>>>>>>> Pries
>>>>>>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna
>>>>>>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi,
>>>>>>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net neminetinas
>>>>>>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano
>>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus
>>>>>>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai,
>>>>>>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>