Tema: Re: placios padangos + ziema = beda
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-09 13:52:14
Tai nori pasakyt plienas geriau sukimba nei guma?
Dėl antro - tai vis tiek kelis kart mažesnė apkrova nei pas auto.

Na bet šiaip tai be reikalo prie tanko prisipi$ot - kaip ten su nuleistu
oru padangose? Pas rimtus bekelės trabius (tę koks unimog gruzavykas ar
pan) - yr fyčera, kad nuleist oro kažkiek. Skirta sunkiai
pravažiuojamiems ruožams. Man tai atrodo logiška - padidina sukimbančio
paviršiaus plotą. Paaiškinkit man, čiainykui - kodėl ant ledo staiga,
anot jūsų, pradeda galiot priešingi fizikos dėsniai?