Tema: Re: Žiemos džiaugsmai - termostatai ir t.t.
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-01-06 14:24:21
nereikia cia nei dyzelio. Pas mane Hyundai benzas 1,4, susyla gana
greitai, taciau leidziantis nuo kalno (Vilniuje Liepkalnio gatve pvz.)
variklis staigiai atsala, ir prie Ausros vartu temperatura rodo gal vos
40 ar dar maziau laispniu. Radiatoriaus uzdengimas daznai gelbetu, bet
kai siuolaikinese masinose viskas taip sugrusta po kapotu, tai neretai,
tik ant groteliu galetum uzdeti kazka tokio, o is vidaus prie
radiatoriaus nieko neindesi. Pamenu senais laikais kartono gabala ikisi
tarp radiatoriaus ir groteliu ir sprendima visai ziemai turi. Pavasari
svarbu nepamirst issitraukt :)