Tema: Re: Žiemos džiaugsmai - termostatai ir t.t.
Autorius: Tomas
Data: 2017-01-06 13:25:05
Tai nereikia nė elektrinio citroeno. Pvz. mano xtrailo pečius yra silpnas ir
nieko čia nepadarysi.
Esant tmp. -15 ir mažiau (daugiau?) priekinio stiklo pilnai atitirpint
nepajėgia.

"CodeC"  wrote in message news:o4nufm$bhh$1@trimpas.omnitel.net...

viduj silta? ar bent jau priekinis langas kazkokiu budu sildomas?
skyscio papurkst nebaisu? nes nuo kelio druskas bent jau vakar tai dar
daug kur sekmingai su purvu klijavo ant lango ir reikejo skysti purksti
pastoviai. kol langas saltas prie tokios temp papurskus iskart ledas ant
stiklo.