senesnis 1.9 PD 96kW - kiek 90 nežinau, nespoksojau, bet po kokių 5 minučių ir nepilno kilometro jau realiai šiltą orą į saloną varė vakar. Termostatą pakeitus atsigavo šitaip. Kažkaip visiem, kam šaltą pradėjau siūlyt jį keistis :) On 2017.01.06 09:32, DK wrote: > Norma, kad šyla taip ilgai. > Po akimis maišosi toyotos dyzelis, 2003 metų, tai tokiu oru jis išvis > nešyla, važinėja žmogus kaip bričkoj. Pats turėjau tdi 2012 metų - tai > lauke nukritus temperatūrai žemiau -10 salone būdavo šilta (nes karutis > buvo su elektriniu pašildymu), o vat variklis šildavo lėtai, taip pat > stovint kamštyje prasidėdavo atvirkštinis procesas - variklis šaldavo. > > On 2017.01.06 09:13, soul wrote: >> Norma ne pilnai užsidarantis termostatas ar, kad tiek ilgai šyla? Aš >> visgi manau, kad gedimas, na ne karvę kainuoja tas termostatas, reiks >> pasikeist ir pažiūrėt, tik nežinau kaip bus su patestavimu, ar >> besulauksim tokių šalčių, paskui gali palyginimas į kitą žiemą nusikelt >> su tokia klimato kaita :) >> Šiaip šitas žymiai greičiau šyla nei 1,9 TDI >> Dar klausimas buvo visada aktualus kiek EGR'as prisideda prie >> greitesnio variklio pašildymo, nes jis dar yra ir funkcionuoja, bet >> dažnai jam sugedus niekas nesivargina tvarkyt ir tiesiog išmeta. >> >> Vienas meistras porino, kad tuomet žymiai variklis ilgiau šyla. >> Mitas ar tiesa? >> >> "DK" wrote in message news:o4nfip$2p6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Dyzelis gi, norma. >> >> On 2017.01.06 08:54, soul wrote: >>> Termostatui turbūt laikas atsinaujint? >>> -12 šalčio outside. >>> Darbinę temp. 90° pasiekė tik po ~25 km trasoje minant 110km/h ir prieš >>> tai pašildžius 10 min stovint. >>> jei važiuoji 50km/h temperatūra krenta iki 70. >>> Stovint ir dirbant ant laisvų irgi krenta temperatūra. >>> Variklis 2.0 PD 103kw. >>> >> >