Tema: Re: Apibraižė automobilį automatinėje plovykloje
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-02 21:52:53
On 2017.01.02 21:45, Dainiushas wrote:
> nu sakau, pasirodo būna zajebys guminių. O nuplovus su šepečiu yra
> skirtumiukas nei tik nupurčius.

nu tai tame ir esme, kad medziaginio plauti nereikia. vanduo isgaruoja,
smelis isbyra papurcius, padauzius, issiurbus, sepeciu patrynus
priklausomai nuo uzterstumo. gumini tai taip, reikia plauti, kad svarus
butu. ir Lietuvoj didziaja metu dali uztenka viena karta ilipti, kad
butu nebesvarus, tai kur tas gerumas jo?