Tema: Re: Apibrai?? automobil? automatin?je plovykloje
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-02 17:34:34
On 2017.01.02 17:29, ventiliatorius wrote:
> afigiet, ir kaip tu taip atlaikai viska toje Lietuvoje :))
> Siaip su 3-4 zetonais normaliai nusiplauna.

nu papasakok kaip, ypac su 3, jeigu cia apie 'plaunu pats'?

man pats minimumas:
1 zetonas nupilt su sampunu. nusiplauna smelis ir suslampa masina
2 zetonai nutrinti su putom/sepeciu. tai cia skubant.
2 zetonai skubant nuskalaut taip, kad nebebegtu putos is visu plysiu.

neskubant tai realiai gali dar pridet po 1 zetona sepeciui ir
skalavimui. su 3 zetonais tai nebent smeliu subraizyt masina galima ir
palikt sampunuota, putom apibegusia visa... tada koks tikslas isvis is
to plovimo tokio - nupili su 1 zetonu smelius ir vaziuoji sau...