Tema: Re: Apibraižė automobilį automatinėje plovykloje
Autorius: ManXP
Data: 2016-12-30 14:20:37
Gal ne i tema, bet paaiskinkit man - ka zmones mato gero tose savitarnos
plovyklose? Nes Kaune tai blet panaceja didziausia, kas menesi po nauja
atidaro, ir beveik visur eiles diena/nakti. Kazkaip nesuvokiama man...

As suprantu, kad gali but kazkokiu isskirtiniu atveju. Pvz vaziuoji nauja
merga pist nakti, normalios plovyklos neveikia, masina purvina, o nevala
pasirodyt nenori. Tai px, nuvaziuoji i savitarna, nupurski tam kartui ir
tvarkoj. Bet normaliai plaut? Isleidi tuos 3-4 eurus (uz maziau nemanau, kad
nuplausi), sokineji aplink ir pats taskaisi, ir turi pusetina rezultata. Kai
tuo tarpu gali nuvaryt i normalia plovykla, sumoket varganus 6 eurus, tada
atsisest ant sofkutes ir paskaityt zurnala/paziuret TV ir 15-20 minuciu
palaukt kol dviese ar trise prisoka, nuplauna su kempinem, nusausina, tada
su skudereliais isvalo kiekviena tarpeli, issiurbia kilimelius ir atiduoda
atgal. Paaiskinkit durnam...

"Rrr"  wrote in message news:o45huo$ohm$1@trimpas.omnitel.net...

As tai manau, kad jeigu labai gaili savo masinos, tai automatine
nevaziuok. Tam yra savitarnos ir dar pigiau gaunasi. O jeigu noresi
istrint masina su kazkuo ar siaip pasveist, tai galesi nusipirkt svelnu
skudureli.