Tema: Re: Mikroautobuso Rida
Autorius: razumas
Data: 2016-06-17 12:16:57
cia svytas biski nepataike. Transportiniai jei didele kompanija ir vaziuoja
keistis kiekviena savaitgali, tai grubiai 200-260 000 km per metus.
i savaitgali gaunasi vidutiniskai 4000 km, plius keitimas pries kaledas ir
po naujako papildomas.

man keiciantis kas 3 savaitgali  - gavosi 120 000 km per metus.

--
razumas