Tema: Re: Mitsubishi Outlander 2.2 dyzelis mechanika -ar didelis blogis?
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-13 16:34:42
O be reikalo - labai puikūs automobiliai, visom prasmėm. Tuos 8k skiri
pradiniam įnašui ir mokiesi sau kapeikas lizingui kas mėnesį. Nu ten gal
kasko dar - bet vistiek pigu. Sumoj pliuse būsi, pasiskaičiuok.
Aš pats niekad taip nedariau, bet tikrai tikrai taip yra geriau negu
važinėt su senu kibiru ir jį nuolat remontuot.