Tema: Re: Mitsubishi Outlander 2.2 dyzelis mechanika -ar didelis blogis?
Autorius: anon@work
Data: 2016-06-13 14:29:12
Tokiu ir savo dabartini Rover 620 SDI pirkau - 10 dar atitarnavo. Nemanau
kad CR-V su mano vaziavimu nelaikys. Vis tas chroniškas pinigų trūkumas :) O
šeštadienį Marijampoleje maciau daaaug puslavoniu 2001-2004 metų. Nugi tu
tikrai nenoriu. Lizingu - per brangu.

"Dainiushas"  wrote in message news:njm53q$513$1@trimpas.omnitel.net...

bet tu  primeti, kad jai tuoj 10 metų?