Tema: Re: Mitsubishi Outlander 2.2 dyzelis mechanika -ar didelis blogis?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-13 15:16:22
2016.06.13 15:12, anon@work rašė:
> Šalia CRV stovejo 2007 X-Trail 2.0, bet su automatine dėže. Automato
> nenoriu, nelimpa man :)   Šiaip kažko jo variklio man perkupai negyre -
> tipo galios trukumas. Nugi dar žvalgausi - bus matyti, gal kas iš
> vokiečių parvažiuos, daviau užsakymą pažystamam varinetojui. Tam pačiam,
> kur Outlanderiu atsikratyti nori :)

xtrail ne pats blogiausias variantas siaip. vaziuota europa su 2,2d
mechanika - nu kaip golfas, ne daugiau, bet turint omenyje, kad isvaizda
ir aerodinamika kaip plytos tai puse byrkos ir begejimasis ir ekonomija.
konkretus variantas buvo jau pirktas pobaisio stovio ir buvo
eksploatuojamas kaip ir priklauso paaukstinatam auto: po purvynus
kaimuose ir t.t. problemu buvo su kuro purkstukais, ir dar kazkokia
periferija.