Tema: Re: CO, CH ir dumingumo patikrinimas, reidas
Autorius: Tomas
Data: 2016-06-03 13:10:58
Tai kam vyniot i vata, kazkoks duju patikrinimas. Paprastai galima - stabdai kiekviena ir ipisi 28 eu shiaipsau, nes reikia. Surashai protokola, gale jis parasho "sutinku, nuosirdziai gailiuosi" ir pasirasho. Jei pakartotinai pakliuna - dar ipisi, shikart jau didesne bauda. Taip butu socialiai teisingiau. Beje, jei mane shiandie patikrins ir CO virshys truputi ribine reikshme - ash cia gailiuosi del to, ar apgailestauju, ar kaip man jaustis?