Tema: Re: CO, CH ir dumingumo patikrinimas, reidas
Autorius: tas kurs Uirshyja
Data: 2016-06-03 11:42:41
O kokie aktai liepia pasidaryti suvedima, kad padangu neestu, pasikeist
amortikus, jei jau nebeveikia, tvarkyti pakaba, jei sarnyrai laisvi,
lempas susireguliuoti, prakiurusi duslintuva susitaisyti? Per du metus
vistiek bent karta servise apsilankysi. Ta proga gali ir paprasyti, kad
meistrai pasijungtu prie kompo ir pasiziuretu, ar viskas ok. Pagaliau
gali ir i tuvlita pvz nulekti-patikrins. Virsijamas NOx kiekis reiskia,
kad variklyje per karstai kuras dega-gali baigtis keptu varikliu
(issilydys kas nors). Per daiug suodziu gali uznesti dpf, kokius nors
daviklius o tada blogi ismetimo skaiciukai jau nebus didziausia tavo
problema, dar neskaitant atvejo, kad suodziais besispjaudantis dyzelis
netrauks taip gerai kaip turetu.
O blondine jei nieko nezino, tai jai reikia vazineti keleivio sedyneje.
Tam teises laikantis ir buvo klausimu apie masinos sandara, kad triperiu
be vieno rato nevazinetum.