Tema: Re: Pabrango benzinas... :)
Autorius: Pykas
Data: 2016-06-03 10:27:19
Nepyk :*

duju ima daugiau nei benzo, galios praradimas gal teoriskai ir yra, bet
praktiskai as jo nejauciu. Arkliu >300, tad jei ir yra praradimas galios
kokiais 10%, nekazkas tesijaucia. Kaip ir minejau, kolkas viskas tenkina.

p.s. bet tas lietuviskas noras pasiepti savo tautieti yra nuostabi savybe :)
pilant dujas teko sutikti zmoniu, kurie dujas pyle ir i S500 nauja, ir i
Audi A8, S8 ir t.t. Ir ne nakti pyle, o prie liudininku. Va cia tai drasu.