Tema: Re: Pabrango benzinas... :)
Autorius: Pykas
Data: 2016-06-01 23:16:35
Tenka pritart :) vienintelis minusas, kad daznai pili. Variklis V8, litrazas
didelis, valgo daug, bet as visada norejau tokio variklio ir nenorejau
maitinti jo benzu. Tad man viskas tinka. Aisku duju iranga kainavo nemazai,
bet tenka pasidziaugt jog skirtumo nejauciu ar ant benzo ar ant duju
vaziuojant.