Tema: Re: Pabrango benzinas... :)
Autorius: svyt
Data: 2016-06-01 13:00:26
Nu nz, salieai degalinej yra pirstines celofanines. O dujom kaip
 apsipili irgi kelias dienas smirdi. Tiesa iprast galima, teko
 vazinet pusmeciu valdiska dujine masina, tai kazkaip jau
 nebeerzina duju kvapas. Prie dizelio kvapo ilgiau ipratinejau,
 persilauzimas buvo kai garaze pas mane buvo dizelio perpylimo
 stotis pries 10-15 metu is ruso furos i tonines backas, paskui
 vairuotojams i mano busikus.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----