Tema: Re: Q: Auto pirkimas in DE ir naudojimas in DE
Autorius: svyt
Data: 2016-05-30 20:09:24
A ka manei isvaziuodamas? Taksi ir baruose bus ta pati kaina? Buto
 nuoma irgi?
baulingas savaitgaliais? Autoservisas lietuviskom
 kainom? Kirpykla, statologinis? Jei svyt dar cia, reiskia nieko
 ten gero, teoriskai uzdirbi bobutem pasakot 2-3 stukes, o kiek
 atsidedi? As cia daugiau atsidedu kas menesi, pijokaudamas
 kabakuose, vazinedamas taksi, maudydamasis zirmunu impulse
 (nepatinka ozo vandens parkas ten apsauga susupykusi
 surealybe)

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----