Tema: Re: Auto pirkimas in DE ir naudojimas in DE
Autorius: ROOTS
Data: 2016-05-28 17:20:12
As supratau jog, per TUV matuoja CO2, o tada jau mokesti ikala.
Nu bet nesigilinau, bo mano masinos naujos arba apynaujes.
As galvojau jog toms senom jau pagal realu uztersimo fakta kala moekesti
arba jis ten defoltu senoms masinoms labai didelis.
Va vienos mano masinos senesnes, 2013 mokestis: 9.50 EUR x 14 "kubiku"
100cm3 ( 1.4 dyzelio variklis) + 2.0 EUR x 0 g/km ( kas virs 110 g/km, pas
mane 104, todel nulis) = 133 EUR
Kitos 2016m 9.50 EUR x 16 kubiku 100cm3 (1.6 dyz) + 2.0 EUR x 9 g/km ( kas
virs 110 g/km , pas mane 119) = 170 EUR
Benzinui  man atrodo kitoks tarifas eina.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 5/28/16 12:48, ROOTS wrote:
> tarsos moekstis priklauso nuo litrazo ir nuo  tarsos.
> Litraza daugina is koeficiento plius masinos tarsa(senoms tarsa matuoja,
> naujoms/apynaujoms ima is specifikaciju) lygu metinis mokestis.
> Nori mazo mokescio - imi maza litraza su maza tarsa.

O tai nuo kada cia senoms ta tarsa matuoja?

Visos masinos savo specifikacijose turi viena is tarsos kategoriju,
pradedant Euro0 iki Euro6.
Jei pirma karta registruota dar iki 2008 metu, tai mokescius skaiciuoja
po senovei, kazkiek ten euru (priklausomai nuo EuroX) padauginti is
kubiniu centimetru.

Pvz uz savo 2000 Euro4 2.2l benzina moku kazkas apie 150e metams.

Jei registruota po 2008 artai 2011 metu, tai vietoj EuroX koeficiento
ima CO2 gramus.