Tema: Re: Q: Auto pirkimas in DE ir naudojimas in DE
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-05-28 01:17:18
On 5/27/16 21:32, HH-HH wrote:
> Sveiki grupso nariai,
>
> "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir
> dairausi automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką
> automobilį. Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai
> reikia žiūrėti kas geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už
> taršą (pvz. dyzelis 3,0 L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200

Arba ne, priklausomai nuo gamybos metu be kubaturos turi reiksmes CO2
kiekis beigi ekologiskumo kategorija (Euro X). Minetos sumeles bendram
islaidu automobiliui fone yra fignia.

> e/metams). O kad dyzelis atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000
> km nulėkti, jei mažiau, tai jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai

Minetas skaicius yra lauztas is pirsto. Bendros taisykles nelabai yra,
dyzelio atsiperkamumas priklauso nuo lanbai daug aplinkybiu.

> šneka). Automobilio žiūrinėju iki 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų,
> universalas (kadangi šeimyna važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus,
> bet kažkaip man jie nepatikimi atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes
> numaus, kad suremontuoti, nes remontonto kainos kainos Vokietijoje ne
> tokios kaip Lietuvoje :)

Uz tiek kazka padoraus (geriau nei LT) surast bus vargelis. Normalus
handleriai tokiom nebeuzsiima, ten be kokiu 10-15k ner ka veikt. Na o
pirkt pas turka/araba/rusa/lenka ar ta pati lietuvi tai tas pat kas
lietuviskam turguj. O surast gera varianta "is zmogaus" irgi bus
ganetinai nelengva.

> Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į
> Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV
> Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į
> didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti.

Dyzelis be DPF tokios negaus. O 2003 tokiu dar buvo reta.