Tema: Re: Su auto i Anglija?
Autorius: mdm
Data: 2016-05-30 14:33:54
budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> Wrote in

--
O tai tavo visi paistalai paremti tuo, kad Europoje NEreikia praleisti vaziuojancio is desines lygiaverteje sankryzoje?  :)

"O, ple, griūk vietoje"....  Px man griusi tu ar ne, bet Lietuvoje tokiu atveju as praleisiu masina is desines, o UK - is kaires. O tu geriau nepraleisk

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/