Tema: Re: Su auto i Anglija?
Autorius: Barzdukas
Data: 2016-05-20 12:45:04
Pripranti labai greitai vaziuot kaire juosta,realiai po keliu myliu mieste.
Su iprastu mums vairu kairej gal susimetyciau, bet kai ir vairas ten desinej
tai belieka prisimint kad saligatvis turi buti priesingoj pusej. Pagalvojus
tai ir begius neiprasta metyt kita ranka, bet greit to pradedi nejaust.