Tema: Re: Su auto i Anglija?
Autorius: Ged
Data: 2016-05-20 13:22:53
Issinuomoji auto ir pirma karta vaziuoji ne piko valandomis.
Stengiesi isvaziuoti is miesto kuo anksciau (ta prasme pasiemei masina
ir mauni is miesto i kalnus, o nesistengi pradzioj po miesta pasitrint..)

Pasiemes masina paziuri gabaritus. Ta prasme isidemet reikia kurioj
vietoj turi buti kelio linijos (saligatviai, automobiliai) kad tilptum
savo juostoj. As pradzioj vis kelkrasciu vaziuodavau arba saligatviu kol
pripratau kurioj vietoj vidurio linija turi matytis.
Labai gerai butu kad pradzioj pasodint keleivio sedynej koki supratinga
zmogu kuris vis primintu kai nukrypsti is juostos.

As issinuomavau mikroautobusa-kemperi. Vairas desinej, begius junginet
kaire ranka. Posuki ijungt ir begius perjungt vienu metu negali
niekaip... Zodziu ekstremalu.
pasiemaiu masina ir kuo greiciau is Glazgo isvaziuot iki pirmo
laisvesnio kelio - nugara slapia, adrenalinas is ausu jau varva... nes
reikia aplent marsrutini autobusa stovinti sustojime, ivaziuoti i zieda
ir isvaziuoti...

o po savaites nuvaziavau i Edinburga per piko valandas acipalaidaves
vazinejau centre kol suradau parkingo vieta. Visi juokemes kai
amerikones bobutes isvaziavo priesais i musu juosta, nes pamirso kad
kaire puse vaziuot reikia :)

grizes lietuvon is kiemo isvaziuodamas pagavau save sukant i kaire
juosta... :)

Siemet dar buvau issinuomaves masina londone ir vaziavau i doverio puse
- visikai nieko ypatingo. pirmas 2 valandas nejauku kol isvaziavom i
greitkeli.

Zodziu nieko tas neypatinga vairuot masina UK. Sedi ir vaziuoti, tik
pradziai reikia galvoti i kuria juosta is kurios suktis kai sankryzoj
duag juostu visomis kryptimis:)

Va ko iki siol nezinau: ar pas juos galioja desines rankos taisykle kaip
pas mus ar ten kaires rankos??? Kas zinot??? :)

/Ged