Tema: Re: VW vs Citroen
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-05-24 16:14:14
na nepanašu, jei jau duris tiek susitūmė, tai kaip sėdynės galėjo sveikos
likt? 3 foto matosi kad galinis sparnas su ratu ant sėdynės sėdi.

"RaR"  parašė naujienų news:ni1jva$h2v$1@trimpas.omnitel.net...

Kas sėdi ant durų? Panašu, kad sėdynės ten sveikos, nors ir nėra aiškios
nuotraukos. Aiškiau būtų, jeigu mentai ant jų būtų sėdėję :)