Tema: Re: VW vs Citroen
Autorius: RaR
Data: 2016-05-24 15:59:38
Iš kairės pusės gale viskas sveika, smūgis, matosi, buvo daugiau į
dešinį kampą. Kaip ten reikalai su sėdynėmis dešinėje pusėje nesimato,
nes nuotraukoje toje pusėje užstoja iš šiknos sustumtos skardos, dėl
stumiamų skardų šone ir durelės susilankstė, bet ant durelių niekas nesėdi.
Šiaip jau yra daugybė kintamųjų, visi testai, neabejotinai, remiasi
įvykių statistika, pagal kurią ir imituojami kontroliniai smūgiai.
Dauguma smūgių, turbūt, būna esant kiek mažesnei jėgai, kurios užtektų
smarkiai ar mirtinai sužaloti žmones esant kietam galui. Jeigu smūgis
per stiprus, tai greičiausiai nepadės jau nei minkštas, nei kietas
galas, todėl stengiamasi sušvelninti tokių smūgių pasekmes, kurių atveju
galima kažką padaryti. Be to, gal atsižvelgiama ir į tai, kad
statistiškai žymiai dažniau užpakalinėse sėdynėse niekas nesėdi nei jose
sėdi, o kietas smūgis žaloja ir priekyje sėdinčius. Gal dar priimama
domėn ir atsitrenkiančiojo saugumas, nes priekyje sušvelninti smūgį
paprastai yra mažesnės galimybės dėl variklio, greičių dėžės, etc.