Tema: Re: VW vs Citroen
Autorius: RaR
Data: 2016-05-24 15:36:16
Tai ir man atrodo, kad ten viskas suvaryta maždaug tiksliai iki kokpito.
Taigi normalias mašinas taip ir daro, kad viskas, kas iki kokpito,
skirta sugerti smūgiui. Užpakaly tas galioja pilnai, o kad priekis
pilnai susivarytų, turėtų būti numatyta kad kažkaip pro šoną išlėktų
variklis ir greičių dėžė, bet tuomet kiltų pavojus aplinkiniams.