Tema: Re: Vandens motociklai
Autorius: ManXP
Data: 2016-05-16 14:54:23
Irgi ta pati galvoau, kad dziugintu gal labiau (bent jau panaudot butu
daugiau kur), bet $ reiketu gerokai daugiau. Draugas turejo kazkoki uz 30K
paemes, tai ramiai plaukiot smagu, bet jeigu norisi siek tiek palakstyt -
jau reikia galingo, be kokiu 50K manau neimanoma butu paimt.

"Dainiushas"  wrote in message news:nhcac0$92i$1@trimpas.omnitel.net...

nu čia prikolas aišku, bet gal kateriukas ilgesniam laikui džiugintų?

Irgi dar turėsi pirkt kuo tampyt tą gėrį :)