Tema: Re: Vandens motociklai
Autorius: 911
Data: 2016-05-16 14:07:10
buvo pakabinta ant imones
tai per kazkuri patikrinima juokesi, bet jie buvo pirkti is usa aukcionu ir su mazom sumom.
Ziemai kur padet tai faktas kad surasi, realiai belekur y koky sandelio kampa, bet siaip is esmes uzpisa kai plauki kelis kart per metus o gaidys stovi visa sezona puse garazo uzimdamas.
O vienas tai neplaukiosi, nesvaik ;) Pasiskolink jei turi is ko ir pamatysi, kur ten tose mariose plaukt.. pist ir kitam krante.. Cia zabova sakau nebent plaukt cempe arba turint kolektyva savaitgaliui veztis kazkur padurnavot.
As net nenoreciau turet dabar savo, kazkaip 100kart prasmingiau koks baylaineriukas ar koks sverbotas aka macgregor26'