Tema: Re: Vaiko vezimas keduteje priekineje sedyneje neatjungus airbago.
Autorius: svyt
Data: 2016-05-14 02:02:32
Jei vaziuoji su dirzais niekur ten neskraidai avarijos atveju.
 Airbagas naudingas jei be dirzo. Keturiu tasku ralinis dirzas
 daug patikimesnis dalykas nei airbagai kuriu ralistai nenaudoja,
 o dauzosi jie daznai ir ispudingai.
Kazi kaip jie be airbagu
 islieka gyvi?
Mano manymu airbagai kazkoks reklaminis ismyslas.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/