Tema: Re: Vaiko vezimas keduteje priekineje sedyneje neatjungus airbago.
Autorius: 911
Data: 2016-05-10 13:10:21
nieks ten netilpo nustokit rasyt nesamones.
Taip sukandus dantis ymanoma turbut ir su truliku ir net tocke veziot, bet realiai isodint vaika i kedute lyst ten jy prisegt ir t.t dviduryje automobilyje yra onanizmas.
Jau psiaudo pusdzipyje kuris yra aukstesnis ten yra nahui nahui, tai as net bijau isivaizduot kaip kokiam kibiriuke alia civikas..