Tema: Re: Visiems A/C veikia?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-09 17:26:02
ai ka cia pisiesi, ateis tas ketvirtadienis. kaiptik ispuole savaite,
nereiks po puse lietuvos maltis, tai cia mieste nenumirsim ir be ac.
o siaip jo, uzpiso ji mane per trumpa laika ir gausiai. ir pirkdamas, tai
juk ja nuo 0 maciau pasonej. kartais pagalvoji, jei jau sena, tai px, ar
loterija is turgaus ir vistiek pisiesi ir baBkes kisi, ar va kaip mano
atveju su visa info ir t.t. ir vistiek tik pakliuvo I rankas ir byret
pradejo. :) vienzo, atsizegnojau - next bus nuo 0 is salono su isperkamaja
ir vsio.

"Dainiushas"  wrote in message news:ngpvpn$i70$1@trimpas.omnitel.net...

nu taip taip, ratus reikia ruošt žiemą :).

Kita vertus, jei turi kur kokį pažįstamą mechaniką, galima elementariai
oro pūstelt ir pažiūrėt kur šnypščia :).

Bet tai vienok žiūriu čia tos Škodos atveju vokiškas kokIbė biskį sux....