Tema: Re: Visiems A/C veikia?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-05-09 14:05:39
ten kitaip niekaip, su visa panele?
tada nx, dar neesu mates auto, kur rinkta panele taip imtu ir netrasketu..

ka ten maziau, nemaziau. gerom salygom galiu pasiimti i30 universala ir
atitinkamai per garantini nesukti kabanciu. kiek as su juo vazinejes
(aplinkoj cia turim ju) tai tikrai smagus daiktas. ir vaziuojasi smagiai ir
izoliacija normali principe nera prie ko prisipist. gal dyzelis galetu
daugiau kw turet butu smagiau, su 100 kazkoks jis bukokas.

"Dainiushas"  wrote in message news:ngpqnp$efp$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai jau vien panelės visos išardymas ir paskui surinkimas, o dar jei
taip, kad nebarškėtų, tai kažkaip tai nelabai skaniai atrodo.

nauja, jei nemandra, gal kiek mažiau džiugins, bet ir užpisinės gausiai
mažiau.