Tema: Re: Ar teisybe?
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-16 20:15:21
bbz, gal db ir nebegalima....čia prieš 16 metų buvo ta istorija ištikusi :)
po to su lanksčiąja vilktimi susidūriau tik LT metais vėliau... irgi nieko, nors atityso iš klp jachtklubo iki vln (chuligankei mirė pavarų dėžė - užstrigo atbulinė - teko prieš tai lauko sąlygom išlupt kardaną)
..dar kažkokią mirusią užšalusią ir vos bemirksinčią sierrą su nėščiąja viduje buvom žiemą vidurnaktį atitysę tais metais nuo Daugų apylinkių iki Baltupių...čia pakeliui iš NRW..... nebežinau aš šiuolaikinių taisyklių, nebepažįstu tų draugų...

--
'(oo)'