Tema: Re: Ar teisybe?
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-16 19:55:44
...matyt laikai keičiasi.... autobane naktį A4 iš vokiečių policijos buvau pasiskolinęs virvę (nuliovą, neišpakuotą), kad kolega galėtų nutempt iki artimiausios kolonėlės (benzas baigėsi su sąlyga, kad tada rytų pusėj dar dideli tarpai tarp kolonėlių autobanuose būdavo). Palydėjo su švyturėliais ir atsiėmė virvę :) už Danke Šion :)

--
'(oo)'