Tema: Re: Ar teisybe?
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-07-16 16:18:30
gal jie evakavavo koki nelaimeli nuo trasos.
man tai buvo irgi kuriozas, tempiama buvo standzia vilktimi pirkta
vokietijos degalinej, ant jos puikavosi sviezias lipdukas TUV...
o tie savo kalba aiskina kad negalima (buvo tikrai ne autobane) ir rodo i
pravaziuojancius tralus kaip reikia tempti "motorshadenus", tai sako davai
uz sviesas 25 eur, nesigincijau