Tema: Re: Pumputis strikes again
Autorius: Yvl
Data: 2016-05-06 13:55:42
o kodel jie ismirs? formaliai tai NIEKO nepazeidzia juk? a, kaip ten yra, 
garbusis istatymo raides isikandes visuomenes veikejau?



"KEdas"  wrote in message news:nghr6k$3l7$1@trimpas.omnitel.net...

Nesupratau pasiūlymo esmės. Konstatuojam, kad dabar viskas OK ir
laukiam, kol YVL'ai išmirs?

2016.05.06 12:19, Linas Petkevičius rašė:
> Galbut.
>
> As tai i ta reikala ziureciau is kitos puses, jeigu jau pizdelinam 
> neatsakingai.
>
> Praeita rudeni buvau renginyje, kur viena is temu buvo ES KET unifikavimas 
> ir pasissakinejo visokie zmogeliukai is temos - tiek valdininkai, tiek 
> suinteresuoti. Patiko vienos salies,ganetinai egzotiskos atstovo 
> pasisakymas - Urugvajus ar Paragvajus,aks tenjuos skiria. PAsaiakymo esme 
> buvo tokia, kad KET reguliuoja daug dalyku, kuriu nereiktu. Pavyzdys - 
> neigaliuju vietos ir kad juose negalima parkuotis sveikam, kad reikia 
> zenklo patvirtinancio teise ir panasiai. Taciau tai turetu buti 
> sprendziama paprasciau - zmones turetu suprasti, kad tai ne vieta 
> parkavimuisi. Bus atsilupeliu, kurie to nesupras, bet sudarius tokia 
> aplinka, kad tai butu nepriimntina - tai bus paprasciau ir efektyviau. 
> Galima sakyti, kad musu atveju tai neveiks, kad mentalitetas ne toks, bet 
> as i tai ziuriu optimistiskiau. Pries keleta dienu susitikinejau su 
> zmogumi BIG aiksteleje, piko metu. Parkingas uzpistas negyvai, prie iejimo 
> neproporcingai daug vietu neigaliesiems (cia kita tema). Ir ka - visos 
> laisvos, tik vienoje stovi neigaliojo automobilis. Man grazu. Ir noriu 
> tiket, kad tikrai ne del numatomos baudos. Bent jau man kazkaip nu niekaip 
> nekyla mintis statyt i tas vietas, nors ir tnka palikt masina velniai zino 
> kur. Is kitos puses, mama turejo problemu su sveikata, po ligos sunkiai 
> vaiksciojo, net iki automobilio nueit - jau buvo reikalu. Nu bet neturi 
> neigalumo. Ir bybi dejau ant visu fotkintoju - nuvaziavom prie pardes ir 
> pasistatem visokiu fotografuotoju dziaugmsui prie pat iejimo, neigaliuju 
> vietoje. Tai klausimas - kam tas punktas?
>
> Tas pats ir del mocu bei ju skleidziamo garso ir daugelio panasiu KET 
> punktu. Turiu pazystama, nuomojasi garaza salia manes. Jis ryte kai anksti 
> savaitgali isvazineja vartus rankomis atidaro, kad kaimynu virs garazo 
> nezadinti, nes vartu variklis garsiai veikia, o motocikla issistumia i 
> gatve. Kodel taip daro, nors jo mocas tikrai nevirsija 106 db(A)? Durnas 
> klausimas ir atsakymas paprastas - "Todel, kad." Ir tai ne ta vieta, kuri 
> sureguliuojam istatymais. Nes kas jums geriau - YVL su 106 db(A) 
> satrtuojantis prakasais is garazo, ar su 120 db(A), uzsikuriantis savo 
> kibira isvaziaves i gatve?
>
> Panasiai ir su line splitting. Kalifornijos sprendimas (beje labai idomiai 
> pralobistintas HD ir panasiu gamintoju, kartu su garso ribojimais) 
> pavyzdys, kaip buvimas visiems paprastesniais duoda nauda abiems pusems. 
> Ir nereikia tada kariaut - gavot tokia lengvata, uztai uzdesime jums 
> papildoma prievole.
>
> "Ignas"  wrote in message news:nghmh5$rg$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> sakyciau, durnas reikalavimas
>