Tema: Re: Pumputis strikes again
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-05-04 22:43:05
tai taip

transporto priemonių vairavimas neblaivių ar apsvaigusių nuo narkotinių,
psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų vairuotojų,
neturinčių teisės vairuoti ar neturinčių teisės vairuoti tos rūšies
transporto priemones;
- neblaivumo ar apsvaigimo patikrinimo vengimas;
- alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių
medžiagų vartojimas po eismo įvykio iki jo aplinkybių nustatymo.

1158-1448 su arba be tr.priem. konfiskavimo

arba 20-30 parų arešto ir tr.priem. konfiskavimas