Tema: Re: Pumputis strikes again
Autorius: Yvl
Data: 2016-05-05 11:18:34
tai zajabys. vaziuojam mano unitazo triuksmo lygio pamatuot kur nors salia
statybu, kur pvz. pamatu polius kala :)

"Vytenis P."  wrote in message news:ngevg0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...

Kas nesigauna praktiškai? Tu to Kedo minimo garso matuoklio
darbo sąlygas ir reikalavimus aplinkai kur nors radai? Jam reikia
aplinkos su konkrečiu nustatytu aplinkos triukšmo lygiu, oro
drėgnumu ir slėgiu?