Tema: Re:Q:draudimas po ivykio
Autorius: andzeja
Data: 2016-04-22 23:25:36
Patarimas. Perziurek kasko salygas, jei masina veryins tavo kasko
 ir mokes pinigus. Lygiai tokia pacia situacija apturejo tevas,
 kadangi ten dar buvo nustatinejamos po ivykio aplinkybes, tevas
 nusprende daryti per kasko. Kai kasko ismokejo likutine verte,
 suzinojome, kad sutartis nutraukiama, jei masina nurasoma. Tai
 va, praradome pinigus uz 8 kasko men, kuriuos galima butu
 perkelti kitai masinai. Tokia patirtis.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/