Tema: Re: draudimas po ivykio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-18 10:18:38
Mano Mantai yra keli :). Tai variantas tada sekantis - kreipimasis del
teismo isakymo.
Dedi Manto ataskaita (jeigu tas), israsa apie gautas sumas ir kitus
palydincius popierius. Bet kiek suprantu jau po laiko viskas.

"razumas"  wrote in message news:nf21eh$gk4$1@trimpas.omnitel.net...

Ne privatus. UABas, turejau versta priekaba. Transporto Vystymo Grupe
(Këdainiai) buvo pasiule nupirkt uz 2000 eur, bet ERGO skaite, kad likutine
verte yra 4000 eur, ir eikit nx su savo komerciniais pasiulymais, nors pats
Saulius (Kauno Ergo zalu vadas) atsiunte ta TVG pas mane.
Finale pardaviau kitiems uz tuos pacius 2000 eur, o is ergo gavau ragus.
Taviskis Mantas bande pasprest ta klausima, bet taip ir liko.