Tema: Re: Q:draudimas po ivykio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-18 08:31:37

"Kancler"  wrote in message news:nf1q8e$cbf$1@trimpas.omnitel.net...

>Kaip nustatineja vidutine auto rinkos verte ? Ar tsizvelgiama i
> stovi ? Auto buvo pirktas lietuvoj, 200 k km tik seis metais
> prasisuko, nemusta, stovis geras Apmqudu jei paskaiciuos kaip uz
> statistini puveka :/ ar yra kazkokiu niuansu, kaip issimusti is
> ju tikraja ar bent i ta puse verte ?

Jei isitikines, kad tai ne statistinis puvekas, o draudikas nesutinka -
nepriklausomi vertintojai.

>Kaip suprantu draudimas paskaicius
> likutine verte, ja isminusuos is vidutines vertes ir man duos ta
> likuti ir paliks likucius masinos ?

Pats paprasciausias variantas.

>Man toks variatas nelabai
> patinka, nesiruosiu as jos leisti dalimis, arieskoti kas nupirks
> visa.

O man nepatinka pirmadieni eiti į darba. Ka darom?

>Ar galiu draudimui pasakyt,kad pasiimtu visa, o man ismoketu visa
>suma ?

Pasakyt gali. Draudimas gali pasakyt, kad jie shrotu nesupirkineja. Todel
tuo teks pasirupinti paciam. Vienas skelbimas į autopliusa neturetu buti
didele problema.

>ar nuo kompensacijos
> sumuos irgi pvm nubrauks ?

Ne.