Tema: Re: City shit?
Autorius: TOMas
Data: 2016-04-20 15:32:19
Vistiek nesupranti ko as klausiu :) Kalusimas - jei apgadins BET KOKS kitas
pasalinis auto/asmuo/praeivis su raktu ir t.t. PO TO kai as jau CityBee
busiu pasinaudojes ir palikes stovet aiksteleje...

"Herkus"  parašė naujienų news:nf7rgl$6d0$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo bus taip - jei apie apgadinimus informavo PO to kai
pats atsirakino ar pavaziavo - apgadinimai gula ant pacio peciu.
Taip, kad niekas negales nurasyt savo avarijos ant ankstesnio
naudotojo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/