Tema: Re: City shit?
Autorius: benamis
Data: 2016-04-20 11:51:55
na tada galima atidavus dar pasidaryt foto. Tik idomu kiek is to naudos
butu...

"TOMas"  wrote in message news:nf7d14$qqh$1@trimpas.omnitel.net...

Ne taip truputi supratai - pries pradedant naudotis tai savaime aisku kad
apziuri, bet jei palieki po savo naudojimosi ir tuomet kas nors apgadina...
va klausimas apie tai :)

"Herkus"  parašė naujienų news:nf7crl$qma$1@trimpas.omnitel.net...

Pries pasiimdamas apziurek, kaip ir kiekvienoje kitoje auto nuomos
imoneje

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/