Tema: Re: 100KB Re:City shit?
Autorius: xlior
Data: 2016-04-20 13:04:27
Turi palikt ten kur nurodei rezervavęs. Programėlėje net nėra
pasirinkimo nutraukt rezervaciją kitoj vietoj. Nors vieną kartą mano
galutiniam tiksle tiesiog nebuvo laisvos vietos kur palikt mašiną, tai
nuvažiavau į kitą artimiausią parkingą ir paskambinau jiems telefonu,
kad užrakintų mašiną ir nutrauktų rezervaciją. Problemų nekilo.