Tema: Re: kaip ginates namus ?
Autorius: sharkius
Data: 2016-04-16 18:15:04
Nu matai, jei buciau vagis, tai puikiai zinociau visas sito amato
 plonybes, ir zinok kaiptik mieliau rinkciaus "uzsakymus" kur
 pikti kaukaziokai,  zvaigzdziu metalo spynos, ir seimininkai
 miegantys su vincesterias seifuose ;), tokiuose objektuose ir
 vogt yra visko daugiau nei pas ubagus paliekancius atrakintas
 duris ;).

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/